sztachx8 sztachx8
269
BLOG

Na cholerę mi raport Millera?

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 10

Po cholerę mi ten raport jeśli nie wskazuje osób odpowiedzialnych, a tylko "mityczne" procedury?

Płacze Arabskego, że inni odpowiedzialni już nie żyją skwituję tak;

Gdyby się bardziej postarał możeby żyli i cieszyli się dobrym zdrowiem.

Na cholerę mi raport pisany tak żeby nikogo nie urazić i broń Panie Boże, nie doprowadzić badaniem do 

jakiejkolwiek dymisji, która byłaby przecież przyznaniem się do winy?

Po co mi raport kiedy główny dowód rdzewieje w Rosji?

Na cholerę mi postępowanie Naczelnej Prokuratury Wojskowej?

Przecież ona  i tak będzie sądzić li tylko ludzi w mundurach.

Pieniądze na "ekspertów" komisji wydane z budżetu, a efekt będzie marny, bo wyczarterowaliśmy Embraery

Premier lata zaś tutką do Gdańska i Warszawy, chyba głównie po to by ratować budżet...36 pułku.

Bo na pewno nie budżet Państwa

Wojskowi zaś, jak ich znam, są mu baaardzo wdzięczni.

Po co mi te wszystkie pozorowane działania kiedy od dnia Katastrofy Smoleńskiej dzięki sms wysłanemu w

dniu Katastrofy wiemy, że wina będzie zrzucona na pilotów, bo tak najłatwiej.

Oni wszak nie mogą bronić siebie i swojego Honoru przed politykami, bo już nie żyją.

Wieczne Odpoczywanie Racz Zmarłym Dać Panie, a rządzącym radzę poszukać belek w oczach swoich.

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka