sztachx8 sztachx8
200
BLOG

Lekkie wkurzenie

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 1

"Warto wiedzieć ile stracono przez byle jakie inwestycje, ile przepłacono a ile po prostu rozkradziono."

Zawsze mnie wk..a jak ktoś tak pisze, bo to pokazuje w jakim Państwie żyję.

Niewidzialna ręka rozkradła i przepłaciła???

JAK ZAWSZE - NIE MA WINNYCH W POLSCE

Prokuratorzy i Sędziowie są, ale nie ma wyroków skazujących.
Policja jest, ale woli ścigać Huberta K - to łatwiejsze.
ABW i CBA jest zajęte rywalizacją między sobą o względy polityków.

Wszystkie większe sprawy z ostatnich 4 lat i zaczęte w poprzednich dwóch, zostały umorzone.

To kogo wywalić?

Policjantów, bo nie umieją zbierać dowodów?

Prokuratorów, bo nie umieją ich przedstawić w sądzie?

Czy sędziów, bo nie zauważają dowodów na rozprawie?

Nie zauważyłem żeby po odnalezieniu kart do głosowania ktoś coś oświadczył, tajemnica wielka, a dziennikarze główki pokorniuchno pospuszczane, bo wiedzą, że dostaną w beret jak zaczną drążyć.

Co to oznacza?

W Warszawie panuje spokój - pamiętacie taką grafikę?

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka