sztachx8 sztachx8
197
BLOG

POff sms Lchlip

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 1

Coś się stało z Mroffem i Lchlipem?

Urlopy?

Nie widzę ich na forach.

Czyżby wyrok TK był aż tak dojmujący?

Może tylko czekają na instrukcje wysyłane oddzielnie i o różnych porach innych niż sms-y POrtyjne treści?

Dobrze dla salonu 24, ale co z przelewami dla chłopaków ;)???

Trza kasę wydać na bilbordy, a to kasa nie w kij dmuchał.

Dla chłopaków może nie starczyć,

Strasznie mi ich żal.

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka