Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
sztachx8 sztachx8
273
BLOG

TUSKU MUSISZ! DO ROSJI I ZOSTAŃ TAM Z PUTINEM

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 10

tusku,

parulski,

arabski,

grasiu,

niesiołowski,

kunercie,

palikocie

i inni jakże mili i popierani tak pięknie przez Rodaków, zajętych grillowaniem, wierzących nieodmiennie w

"zieloną wyspę", przerażonych Jarosławem Kaczyńskim i zakochanych w Rosji, "Zachodzie" i Salonie

homo światowcach - przepoczwarzonych z homo sowietikusów,

tych, którzy pod waszym rządami odnieśli Taaakie Sukcesy!

Politycy PO - ulegnijcie tej waszej fascynacji i zróbcie to o czym skrycie marzycie:

JEDŹCIE DO ROSJI I ZOSTAŃCIE TAM Z PUTINEM

Z takim poziomem etycznym i umysłowym bez ochyby zrobicie pod Putinem Wielką Karierę.

On potrzebuje takich jak Wy!

TAKICH GRASIOWYCH!!!

Dyspozycyjnych, Gotowych na absolutnie wszystko, Biernych, Miernych, ale Wiernych.

Polska sobie bez was poradzi znacznie lepiej.

(wiem, że w to nie wierzycie, jest to dla was niepojęte, przecież jesteście NAJ...,

hmmm, dla mnie też jesteście NAJ..., ale inaczej :-)

P. S.

Ja uważam, że wasze rządy są pałzająca katastrofa dla naszego kraju, a STRATY są i będą niepowetowane.

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka