sztachx8 sztachx8
413
BLOG

Waldy Dzikowski

sztachx8 sztachx8 Polityka Obserwuj notkę 1

Dzisiaj usłyszałem posła PO, Waldy Dzikowski się nazywa, który stwierdził, że niedawno umarł mu ojciec, świeć Panie nad jego duszą, i że Waldy poszedłby czcić i opłakiwać Zmarłego do kościoła lubo też na cmentarz, ale nie do zakładu pracy, uważa więc taką postawę  za niewłaściwą.

Ciekawa wypowiedź;

1. Pan Waldy Dzikowski nie wspomniał czy ojciec jego miał zakład, do którego chodził.

2. Jego ojciec nie był o ile mnie pamięć nie myli Prezydentem Rzeczpospolitej.

Wielce chętne są osoby z PO do wypychania środowiska opłakującego Stratę dla Polski jaką była śmierć tylu

wybitnych postaci polskiego życia politycznego, naukowego, wojskowego i kulturalnego,

na cmentarz lub do kościoła i ustalanie jakie są formy czci dla zmarłych.

Generalnie mam wrażenie, po tej wypowiedzi takie;

Dostaliśta odszkodowania? Dostaliśta. To czego jeszcze chceta?

Pogrzeby ładne były? To czego się jeszcze czepiacie?

Ze stratą, bólem, jako że dostaliście odszkodowania,

radźcie sobie sami,

bo sami jesteście sobie winni

- cała Platforma Obywatelska

P. S. Ciekawe czy byłoby tak samo gdyby prezydent Komorowski zginął w katastrofie, czego mu nie życzę,

bo wiem,

z własnego doświadczenia, że ból postracie zmarłych nie kończy się po jednym roku, jak to nam jeden z

książąt Kościoła próbował wmówić.

Można chyba jeszcze w Polsce czcić tak jak się chce, czy już tylko tak, jak chce Platforma Obywatelska?

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka