sztachx8 sztachx8
124
BLOG

Dama z Gronostajem Do Pani Marii Osterwy Czekaj

sztachx8 sztachx8 Kultura Obserwuj notkę 0

Wielce Szanowna Pani,

Proszę przyjąć do wiadomość, że Dama z Gronostajem NIE JEST

Pani, Fundacji, Zarządu czy Ministerstwa własnością.

JEST WŁASNOŚCIĄ POLSKI I POLAKÓW.

Proszę więc pojąć, wyobrazić sobie, zrozumieć i zakonotować, że;

jeżeli będzie wyjeżdżać do innych krajów na jakoby "dla niej jedynie zorganizowane, wymyślone wystawy"

Turyści nie będą więc przyjeżdżać do Krakowa / Warszawy / Polski  - Ją oglądać, bo i po co.

- widzę jak to Pani te zagranicze wystawy imponują, żałosne to zresztą.

Mogłby Pani bowiem zaaranżować,wymyślić w Fundacji wystawę, na której taki obraz mógłby cieszyć się blaskiem, o który tak Pani zabiega - ma Pani zapewne w sobie tyle potencjału twórczego  - widać to po wojenkach, które Pani wytacza i walczy w nich ... do upadłego.

Lubi Pani swój kraj?

To po co go przez Pani bądź decyzje Zarządu, którymi się Pani zasłania - DEPRECJONUJE?

Mam nadzieję, że nie dla jakiegoś wypłacanego "programu lojalnościowego"

Prawda?

sztachx8
O mnie sztachx8

Per Aspera ad Astra - to moja dewiza. Rządzącym z prawa i z lewa przypominam ZARZĄDZACIE NASZYMI PODATKAMI WIĘC NIE OPOWIADAJCIE DAŁEM, ZBUDOWAŁEM..."STWÓRCY" TROCHĘ POKORY! Podnieśmy VAT do 30% żeby biedactwa z PO miały z czego żyć!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura